29/8-10

En film när jag och gia hopptränar för nån vecka sedan:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiit vad fin ponny du har, och du verkar rida så mjukt! :)

din blogg ska jag börja läsa ofta!

kram

2010-08-29 @ 22:44:49
Postat av: Erika

Sv; Aw Tack :)



Ena är min andra har jag på foder.

Unghästen är 2 år gammal, och henne äger jag.

Köpte för ca 1 år sen, köpte henne i juli förra året.

Hon kommer väl bli runt maxad D-ponny kanske.

Vet inte ännu till 100%.

Estnisk ponny är hon, tyvärr står hon som okänd stam pga av att de inte gick/går göra DNA test då hennes mamma gick bort trasigt när hon var liten.

Så jag tyckte inte de spela någon roll, hon är den hon är.



Sen har jag en islandshäst på foder.

Lite äldre han är 9 år gammal, och står i normala fall hos ägaren i stockholm.

har honom som sällskap åt min unghäst från maj tills september.

under betets säsongen.

Honom rider jag och försöker bygga upp muskler o kondis på.

första året jag har han på foder, ska få tillbaka honom nästa år igen :)

2010-08-29 @ 23:05:54
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0